*kommer inte på en rubrik*

Jag och Patricia var ju inte idag. Det kanske ni märkte? Hon var upptagen med att kliva på borrar och gå in i väggar xd
Ne, men det tar vi en annan dag ist.
En sak som jag inte har nämnt är att jag nästan bara lyssnar på japansk musik. Det började för några år sedan när jag och min syster satt i bilen och jag tror att vi väntade på att mamma som skulle köpa pizza. Min syster hade gjort en skiva med japanska låtar och hon ville att vi skulle lyssna lite på dem. och det gjorde vi och jag tyckte att det lät förjäkligt! men jag lyssnade och jag tyckte att det lät bättre och bättre :D  och tack gode gud för det! :)
Ni ska få höra lite på några av mina gudar när jag vet hur man sätter in det xd
ha det bra, och glöm inte att ställa oss frågor :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad spännande det lät med japans musik? några tips på bra låtar? // Sandra

2010-06-07 @ 11:34:47
URL: http://crazyxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0