brännsår under foten och liten hjärnskakning - mysigt!

ja ni. idag har de inte hänt så mycket, eller ah. min mamma väckte mig vid 12 ungefär osen några minuter senare kom min bror och hans tjej. vi gjorde klart allt i mitt rum oså. så nu äre klart! :)
dock brände jag mig på borren som precis hade använts, så jag har ett stor brännmärke under foten som ser ut borren. och så slog jag i huvet i väggen, så ah. läs rubriken ;)
så sen dess har jag bara legat i sängen och tyckt synd om mig själv. inte så kul och vara yr, må illa och ont i huvet.

vadå att min bror är söt?! :D






Kommentarer
Postat av: Malin

Jag trodde att det var en tjej på bilden först =P

2010-06-07 @ 10:07:11
URL: http://krimhild.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0